Değişim ve İade Koşulları

  • Ürün iade istekleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümleri esas alınarak esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.

  • Spx.com.tr'den alınan ürünler için, yalnızca online mağazamızdan iade işlemi gerçekleşmektedir. Değişim işlemi yapılmamaktadır.Ürünü gönderirken lütfen faturanın ön yüzünde yer alan ilgili alanları doldurmayı unutmayınız.

  • Spx.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünler için SPX mağazalarımızda değişim işlemi yapabilirsiniz. Online alışverişleriniz için mağazalarımızda ücret iadesi yapılamamaktadır. 

  • İade edilecek ürün, tarafınıza mail olarak gönderilen fatura ile fatura alt kısmında mevcut olan iade formuna iade sebebi doldurularak gönderilmelidir. Fatura olmaması durumunda tarafınıza gönderilen sevk irsaliyesi ile de gönderim yapabilirsiniz. İrsaliye üzerine ürün ile ilgili talebinizi açık bir şekilde yazmanız yeterli olacaktır.

  • Ürün tarafınıza teslim edildikten sonra 14 iş gün içerisinde iade için tarafımıza gönderebilirsiniz.

  • İade siparişinize ait ödemeniz, gönderiniz tarafımıza teslim edildiği tarihten itibaren en fazla 7 iş günü içerisinde yapılacaktır. Geri ödeme konusunda bilgi almak için 0850 532 07 79 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya spx.com.tr web sitemizden üye girişi yaparak “hesabım” sayfasında yer alan “Mesajlarım” başlığını kullanabilirsiniz.

  • İade edilecek ürünlerde parfüm, losyon ya da ağır koku ve iz bırakacak bir deodorant olmaması gereklidir.

  • İç giyim ürünlerinde ilgili kanun ve yönetmelik hükümleri gereği değişim ve iade yapılamamaktadır.

  • Mağazalarımızda yapılan alışverişlerde olduğu gibi ürünlere bakmak ve denemek amacıyla ambalajı açabilirsiniz. Ancak iade edilmesi durumunda orijinal ambalajı ile gönderilmesi gerekmektedir.

  • İade edilen ürünün kullanılmamış ve orijinal ambalajlarında, etiketli, eksiksiz (aksesuar, kemer v.b. parçaları ile) olarak iade edilmesi gereklidir. Ayakkabılar orjinal kutuları ile gönderilmeli, kutu üzerinde herhangi bir yapışkanlı madde (bant,kargo etiketi vb.) bulunmamalıdır. Bu kriterlere uygun olmayan gönderilerin iadesi kabul edilmemektedir.

  • Kampanya dahilinde satın alınan ürünlerde iade talep edilmesi durumunda kampanya içerisinde bulunan ürünlerin tamamının iade edilmesi gerekmektedir.

  • İade etmek istediğiniz ürünü faturanız ile beraber en yakın UPS Kargo ofisine bırakabilir yada 444 00 66 UPS Müşteri Hizmetlerini arayıp kurye talep edebilirsiniz.

  • Tarafımıza göndereceğiniz iadelerde ürünleri firmamıza yollamanızdan doğan kargo ücreti iadenin UPS Kargo aracılığı ile yapılması şartı ile firmamıza aittir. Diğer kargo firmalarından yapılacak iadelerin gönderim ücreti, müşteriye aittir.

        UPS Kargo Müşteri Kodu : WF6067

        İade adresimiz; Osmangazi mahallesi 2627 sokak No:2/5

        -4 Bodrum Katı Çavuşoğlu Çanta Binası ESENYURT / İSTANBUL

        Müşteri Hizmetleri : 0850 532 07 79

        Mesaj Bırakın : İletişim Formu

        İNCELEME ÜRÜN İŞLEMLERİ

        • Siparişinizde bulunan ürünler ile ilgili tüketici kaynaklı olmadığını düşündüğünüz bir sorun ile karşılaşmanız durumunda, ürünü garanti süresi olan 2 yıl içerisinde fatura ve ürün inceleme talebi ile birlikte inceleme departmanına gönderebilirsiniz.

        • İnceleme departmanına ulaşan ürününüzle ilgili inceleme işlemi en geç 30 gün içerisinde tamamlanmakta ve tarafınıza bilgi verilmektedir.İnceleme sonucunda üretim kaynaklı bir problemle karşılaşılması durumunda ücret iadeniz yapılacaktır. Kullanıcı kaynaklı bir sorun ile karşılaşılması durumunda ürününüz UPS kargo firması ile sistemde kayıtlı olan adresinize gönderilecektir.

        • İnceleme ürünlerinizi aşağıdaki adrese UPS kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

              UPS Kargo Müşteri Kodu : WF6067

              İade adresimiz; Osmangazi mahallesi 2627 sokak No:2/5

              -4 Bodrum Katı Çavuşoğlu Çanta Binası ESENYURT / İSTANBUL

              Müşteri Hizmetleri : 0850 532 07 79

              Mesaj bırakın : İletişim Formu